Service

Værksted - Vi reparerer alle bilmærker . Du kan vælge autoriseret eller uautoriseret hos os, det er dig der bestemmer. Prisgaranti - har du et udspecificeret tilbud garanterer vi, at vi kan matche det eller være endnu billigere

 P6080263.JPG        P6080268.JPG       P6080264.JPG

Vi foretager service, reparation, vedligeholdelse, udbedring af forsikringsskader, eftersyn og synsklargøring af alle bilmærker. Ingen reparation er for stor eller for lille, og vi sætter en ære i at klargøre din bil hurtigt og effektivt, så du hurtigt kan komme ud på vejene igen. Har vi den/de nødvendige reservedele på lager, vil du ofte kunne få din bil tilbage samme dag, som du indleverer den til os. Efter aftale er der mulighed for lån af kundebil, mens din bil repareres.

Aut. Forhandler af Citroen
 Og Speciale i Volkswagen Audi Skoda Seat.

Vi er særligt specialiseret inden for Volkswagen og Citroen. Vores mekanikere er specialuddannede inden for disse mærker. John Andersen Biler har forhandlet og serviceret Volkswagen siden 1996. Skoda siden 2005 - 2014, Citroen siden 2012. hvilket betyder, at vi, udover stor erfaring og specialiseret viden, også har et bredt udvalg af specialværktøj til disse mærker samt et omfattende reservedelslager.

P6080259.JPG    P6080261.JPG   P6080262.JPG   P6080270.JPG

 

laanebilErstatningsbil / Lånebil

Lejeafgift pr. dag kr. 245,00 inkl. moms.

De første 100 km er gratis, efterfølgende pr. ekstra km. 1,95 inkl. moms.

Ved evt. skade er der en selvrisiko på 5000,00 kr.

Service og garanti:

Vi møder ofte spørgsmålet fra vore kunder:
"Hvad med garantien, hvis vi vælger et frit serviceværksted?" , det kan deles op i 4 afsnit så det er rimelig let forstående, se de 4 afsnit her under.

Bilfabrikkens pligt:

Det er ved EU-lov vedtaget, at forbrugeren efter køb af ny bil er helt frit stillet m.h.t. valg af serviceværksted. Farbrikkerne er yderemere pålagt, at alle data, serviceskemaer og service-bulletiner skal være fuldt tilgængelige for det frie marked. Dette netop for at undgå monopollignende tilstande, og sætte den frie konkurrence ud af spil.

Forbrugerens Pligt:

For at opretholde den individuelle garanti for det bilmærke man har købt, er det vigtigt, at forbrugeren overholder de serviceintervaller der er foreskrevet i servicebogen. Ligeledes er det vigtigt at vælge serviceværksted, der udfører service i.h.t.bilfabrikkernes specifikationer.

Serviceværkstedets pligt:

Serviceværkstedet skal udføre service i fuld overensstemmelse med bilfabrikkernes serviceskema og servicebulletin. Anvendte reservedele kan ikke kræves, at være såkaldte 'originale' dele i forpakning fra bilfabrikanten. Et faktum er, at bilproducenterne kun producerer ca. 20% af en bilmodel. Resten produceres på samme fabrikker, som er leverandører til den frie del af branchen. Konkurrencen er medvirkende til måske billigere priser for alternative, godkendte dele.

Autoriseret service:

Autoriseret service er din sikkerhed for at bilen er repareret i henhold til fabrikkens standarder, samtidig er man sikker på at bilen er undersøgt for fabriks forbederinger de såkaldte ( Aktioner ), eller computere / styringer bliver opdateret så bilen kører optimal, ingen problemer vedr. garanti reparationer, mulighed for kulance hjælp efter garanti udløb. Man bevare andre fordele / rettigheder som er  forskellig fra mærke til mærke. 

 

Billede.png